گاهی دست خودت را بگیر و به خرید برو،برای آخر هفته ات برنامه ی سینما و تئاتر بچین،خودت را به نوشیدن یک قهوه در کافه ای که دوست داری دعوت کن،چشمانت را ببند و برای خودت یک موزیک آرام بگذار،بیخیال ماشین و اتوبوس و مترو،مسیر تکراری هر روز را قدم بزن،کتابی که دوست داری را به خودت هدیه کن،برای گلدان اتاق خوابت گلهای خوشبو بگیر،در دفترچه ی روزانه ات بنویس؛تو قرار است از لحظاتی که میگذرد لذت ببری،خلاصه که به خودت، به علایقت احترام بگذار،میدانی چیست ؟حالِ زندگی وقتی خوب میشود،که هوای خودت را داشته باشی ...#علی_سلطانی kafe-tanhaii...
ما را در سایت kafe-tanhaii دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 15:36